5 Kasım 2009 Perşembe

Bir ihtimal daha var..


Beşiktaş, Wolfsburg maçı neticesiyle 1 puanda kalarak avrupa macerasına veda etmiş oldu - mu? -

Maç sonrası herkes gibi ben de çok üzüldüm. 3 gole değil, oynanan kabullenmiş oyuna çok üzüldüm. Sevinmek için sevmedik ama arada sevinsek de fena olmaz dedim kendi kendime. Ha belki 2 kupayı unutup vefasızlık yapıyorumdur ama olsun. 10 sene 2. olup cl'ye gitmeyi 10 yılda gelecek 2 şampiyonluğa tercih ederim doğrusu. Dolayısıyla 2 kupayı unuttum. Vefasızlık yapıyorum.

Fenerbahçe ve Galatasaray'la yarışıp üstün olduğumuzu varsayalım (istatistiksel olarak), bu klüplerden UEFA kupası, Süper Kupa almış, diğeri bizim henüz gruptan dahi çıkamadığımız şampiyonlar liginde çeyrek final oynamışken lokal ligdeki üstünlük beni çok da sevindirmez. Konu bunlar değildi tabii nereden girdiysem? Bağlamadan çıkacağım.

Bir önceki yazımda da dediğim gibi, "Beşiktaş adının olduğu her yerde umut vardır". Bu demek değil tabii matematiğe isyan edip reddedelim, Son iki maç öncesi 9 puan fark atmış Man.U yu geçeriz diyelim. Ama matematik bize olur diyorsa ve mevzuu bahis Beşiktaş ise olabilir. Çıktım.

Hiç yorum yok: